Ψέματα λέει και γράφει 1 στους 4 χρήστες στο Facebook σε μια προσπάθεια να εντυπωσιάσει τους φίλους και τους αγνώστους που έχει ως "friends" στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.
Πέρα από τα ψέματα που λένε οι χρήστες στο Facebook, η έρευνα παρουσιάζει στοιχεία για τα προσωπικά δεδομένα που αποκαλύπτουν οι χρήστες μέσω του κοινωνικού δικτύου.
Η Consumer Reports εξέτασε 2.000 νοικοκυριά από τα οποία το 25% δηλώνει ψέματα στο Facebook προκειμένου να προστατέψει τα προσωπικά δεδομένα στο site.
Οι χρήστες φαίνεται ότι συνειδητοποιούν σιγά σιγά τη δύναμη του
δικτύου αφού το ποσοστό όσων δηλώνουν ψέματα στο Facebook για να
προστατέψουν την ιδιωτικότητά τους είναι αυξημένο κατά 10% σε σχέση με
πέρυσι.
Το Facebook απαιτεί από τους χρήστες να δηλώνουν το πραγματικό τους όνομα και την πραγματική τους διεύθυνση στο Facebook όμως φαίνεται ότι οι χρήστες παραβιάζουν αυτόν τον όρο δηλώνοντας ψέματα.
Φυσικά η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι μόνο ένας λόγος που οι χρήστες ψεύδονται στο Facebook.
Ένας άλλος λόγος είναι για να εντυπωσιάσουν τους φίλους τους ή καινούργια flirt που ανακαλύπτουν online.
Επίσης συχνά οι εργοδότες χρησιμοποιούν
ψεύτικα προφίλ για να ελέγχουν τους εργαζόμενους ή για να βρίσκουν
πληροφορίες για όσους κάνουν αίτηση για δουλειά στην εταιρεία τους.
Η έρευνα καταλήγει ότι τα στοιχεία που κρύβουν κάποιοι χρήστες του Facebook ενδέχεται να βλάψουν κάποιους άλλους χρήστες.
Ωστόσο η επώνυμη χρήση του
site δεν αφήνει πάντα πολλά περιθώρια καθώς μεταξύ των φίλων υπάρχουν
και πραγματικοί άνθρωποι από το περιβάλλον που ενδέχεται να αντιδράσουν
σε ένα ψέμα αποκαλύποντας στοιχεία για τον εαυτό του.