Τομείς της Εικονικής Πραγματικότητας
- Ψυχαγωγία-Διασκέδαση
- Επικοινωνία
- Εκπαίδευση/Μάθηση
- Αθλητισμός
- Ενημέρωση
- Δημιουργίες
- Εξομοίωση Αντικειμένων
- Περιήγηση σε μη προσβάσιμους χώρους
- Τι είναι η εικονική πραματικότητα και απο τι αποτελείται ;
- Γιατί αρέσει στον κόσμο;
- Ποια η χρησιμότητά στης και ποιοι οι πιθανοί κίνδυνοι;
- Σωματικό επίπεδο
- Πνευματικό επίπεδο
- Ψυχικό επίπεδο
- Κοινωνικό επίπεδο
Χαρακτηριστικά των εικονικών κόσμων
- 3D
- εικονικός/ψεύτικος/φανταστικός
- ρεαλιστικός
- από Η/Υ
- επηρεάζει όλες τις αισθήσεις
- επικοινωνία / ψυχαγωγία / διασκέδαση / εκπαίδευση / θεραπεία / ιατρική / εκγύμναση
Κατηγορίες ανά ομάδα
- Διασκέδαση (Line Age, Second Life, Sims, Stardoll, κλπ.)
- Εκπαίδευση ( προσωμοιωτές, εξ αποστάσεως παρακολούθηση μαθημάτων, εικονικοί χώροι εργασίας)
- Πολιτισμός (εικονικά μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι)
- Επιστήμες ( ιατρικές έρευνες)