Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Περιεχόμενα

Τομείς της Εικονικής Πραγματικότητας
  • Ψυχαγωγία-Διασκέδαση
  • Επικοινωνία
  • Εκπαίδευση/Μάθηση
  • Αθλητισμός
  • Ενημέρωση
  • Δημιουργίες
  • Εξομοίωση Αντικειμένων
  • Περιήγηση σε μη προσβάσιμους χώρους

Ερευνητικά Ερωτήματα
  • Τι είναι η εικονική πραματικότητα και απο τι αποτελείται ;
  • Γιατί αρέσει στον κόσμο;
  • Ποια η χρησιμότητά στης και ποιοι οι πιθανοί κίνδυνοι; 
Θετικά και Αρνητικά Σε:
  • Σωματικό επίπεδο
  • Πνευματικό επίπεδο
  • Ψυχικό επίπεδο
  • Κοινωνικό επίπεδο

Χαρακτηριστικά των εικονικών κόσμων 
  • 3D
  • εικονικός/ψεύτικος/φανταστικός
  • ρεαλιστικός
  • από Η/Υ
  • επηρεάζει όλες τις αισθήσεις
  • επικοινωνία /  ψυχαγωγία / διασκέδαση / εκπαίδευση / θεραπεία / ιατρική / εκγύμναση

Κατηγορίες ανά ομάδα
  • Διασκέδαση (Line Age, Second Life, Sims, Stardoll, κλπ.)
  • Εκπαίδευση ( προσωμοιωτές, εξ αποστάσεως παρακολούθηση μαθημάτων, εικονικοί χώροι εργασίας)
  • Πολιτισμός (εικονικά μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι)
  • Επιστήμες ( ιατρικές έρευνες)